نتیجه جستجو:
  • چطور میتونیم کمکتون کنیم؟
Choose country / language

ارتباط با مشتریان


شرکت نشت بن در راستای تداوم ارتباط با مشتریان و اتو سرویس های عرضه کننده محصولات لیکومولی، در سال 1388 اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان نموده است .
نحوه عضویت در باشگاه مشتریان لیکومولی به تفکیک صاحبان خودرو و اتوسرویس ها در زیر توضیح داده می شود:

۱- عضویت از طریق کارت قرعه کشی داخل شرینگ محصول:

کارت های قرعه کشی دقیقا به شکل زیر در شرینگ برخی از محصولات قرار دارد. شما می توانید به شیوه ای که در عکس زیر درج شده است در باشگاه مشتریان عضو شوید و در قرعه کشی های دوره ای لیکومولی شرکت کنید.

۲-عضویت از طریق ارسال کد قرعه کشی درج شده روی لیبل( مختص محصولات جدید):

در این روش که در محصولات جدید لیکومولی از آن استفاده می شود به منظور کاهش مصرف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست کارت های قرعه کشی حذف شده و سریال های مربوطه به پشت لیبل محصولات منتقل شده است.

ثبت نام صاحبان خودرو

پس از دریافت کارت قرعه کشی داخل بسته بندی روغن موتور:
ابتدا لایه محافظ را خراشیده و شماره سریال را به سامانه پیامکی 30008102 ارسال نمایید.
سپس واحد ارتباط با مشتریان لیکومولی جهت تکمیل اطلاعات سرویس خودرو با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین شما میتوانید  با ارسال عدد 5 به سامانه 30008102 ودریافت نام کاربری وکلمه عبور، در هر زمان نسبت به تکمیل اطلاعات سرویس خودروی خود از طریق وب سایت  اقدام فرمایید.

 

ثبت نام اتوسرویسها و عرضه کنندگان محصول

ابتدا بخش مربوط به عرضه کننده محصول را از محل تعیین شده جدا نمائید.(قسمت پایین کارت قرعه کشی)
سپس جهت ثبت نام، شماره سریال درج شده در قسمت پایین کارت را به سامانه پیامکی 30008102 ارسال نمایید.
سپس واحد ارتباط با مشتریان لیکومولی جهت تکمیل اطلاعات با شما تماس خواهند گرفت.

 همچنین شما میتوانید  با ارسال عدد 6 به سامانه 30008102 ودریافت نام کاربری وکلمه عبور، در هر زمان نسبت به تکمیل یا ویرایش اطلاعات شخصی خود و نیز مشاهده سریال های ثبت شده از طریق وب سایت اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است که کلیه عرضه کنندگان محصولات لیکومولی اعم از مراکز تعویض روغن، اتو سرویس ها،صاحبان آژانس و نمایندگان شرکتها اعم از دولتی و خصوصی شامل این مورد خواهند بود.

ثبت پرسش و یا شکایت از دو طریق برای مشتریان محترم امکان پذیر می باشد:

 پس از ثبت نام در باشگاه مشتریان، هر مشتری ،اتوسرویس کار یا نماینده فروش میتواند در صفحه شخصی خود در قسمت صدای مشتری  سوال خود را ثبت و جواب را از طریق ایمیل واحد ارتباط با مشتریان دریافت نمایدهمچنین چنانچه مشتری  مایل به ثبت نام در وب سایت نمی باشد از قسمت تماس با ما  در صفحه اول وب سایت  نسبت به ارسال سوال خود اقدام نماید. 

از اینکه شماره سریال خود را ارسال میکنید و به ما در گردآوری اطلاعات لازم برای گزارشات تهیه و توزیع محصول در سراسر ایران یاری می رسانید سپاسگزاریم.

 

 

 

 

با لیکومولی بیشتر برانید